119, עדכון אחרון: 17/6/2023

 

  1.  אני דסק  - AnyDesk

  2.   RustDesk  

הסכם אחריות תמיכה מרחוק.
הסכם בין Ezi-Pc (מפעיל שירותי תמיכה טכנית או חברת תמיכה).
לבין
לקוח או משתמש של השירותים.
הסכם זה מגדיר את התנאים והאחריות הכלכלית במקרה של תקלות או בעיות טכניות שעשויות להתרחש במהלך השימוש בשירות המרחוק.

  1. שעות התמיכה:
    1. ימים א - ה בין 10:00 ל 16:00.
    2. בערבי חג, חגים ושבתות לא ינתנו שירותי תמיכה.
  2. אחריות:
    1. בבקשת הלקוח לקבלת שירות הן ע"י פתיחת קריאת שרות או ע"י מייל או טלפון מאשר הלקוח את הסכמתו המלאה להתחברות של עובדי החברה למחשבו האישי ו/או מחשבים ורכיבים אחרים ברשת.
    2. אין בהתחברות Ezi-Pc או עובדיה התחייבות לפתור כל תקלה.
    3. הלקוח אחראי לגיבוי החומר בטרם יצירת קשר לתמיכה מרחוק.
    4. למען הסר ספק Ezi-Pc או עובדיה לא אחראים ישירות או בעקיפין על החומרים המצויים במחשב הלקוח ו/או מחשבים אחרים ברשת, והלקוח מתחייב לגבות את החומר בטרם פנייתו לחברה.
  3. ניתן לקבלת שירות ע"י:
    1. טופס יצירת קשר.
תודה שיצרת קשר