הסכם הצטרפות לקוח
כתב התחייבות לקוח לקבלת שירותים מחברת "חן-טל" מחשבים באמצעות תוכנת Ezi-pc.
בין
"לקוח" אשר יקרא להלן: "הלקוח" - מצד אחד
לבין
"חן-טל מחשבים" ו/או "Ezi-Pc".
מרחוב: דיזנגוף 222 תל אביב. (אשר יקרא להלן:"התוכנה") -מצד אחר
הואיל ו "התוכנה" מפעיל תוכנה אינטרנט שנקרא בשם Ezi-Pc אשר מעוניין לספק שירותי שימוש
בתוכנה ל "לקוח".
והואיל ו "הלקוח" מעוניין להשתמש בשירותי ה "תוכנה" .
לפיכך הוצהר, הותנה והוסכם בין הצדדים כדלקמן:
-
"התוכנה" תספק ל "לקוח" את שירותי התוכנה על בסיס חבילת "תשלום חודשי".
"הלקוח" ישתמש "בתוכנה" בהתאם לשירותי התוכנה הניתנים ולא מעבר לכך.
כל חריגה מצד "הלקוח" הן ביודעין ובין בלא יודעין תהווה סיבה להקפאת חשבונו בתוכנה ו/או סגירה מיידית וללא כל התראה מוקדמת.
כל ניסיון שימוש לרעה ובכללו החדרת וירוסים, סוסים טרויאניים, תוכניות זוללות זיכרון תגרור סגירה מיידית של החשבון ללא הודעה מוקדמת.
-
תכני "התוכנה"
-
"התוכנה" תקפיא את חשבון "הלקוח" במידה ותתקבל בקשה ממקור משפטי מוסמך (בכללם חברות המגנות על זכויות יוצרים).
-
"התוכנה" אינו מותיר הצגה של חומר פורנוגרפי שאינו מאושר ע"י גורמי החוק ,כל הצגה של חומרים מסוג זה תהיה באחריותו הבלעדית של "הלקוח".
-
"התוכנה" לא תהיה אחראית בגין כל נזק שיגרם לנתוניי "ה"לקוח" "בתוכנה".
-
"הלקוח" יגבה את נתוניו ויהיה האחראי הבלעדי במידה של אובדן נתונים חלקי או מלא.
-
"התוכנה" אינה מגבה את קבצי "הלקוח" בתוכנה, ואינה אחראי במישרין ו/או בעקיפין לפגיעה בנתונים ובכללם בסיס הנתונים, דוחות, תמונות וכל מדיה דיגיטלית שהוקלדה ע"י "הלקוח".
-
קבלת שירותים:
-
?"הלקוח" לא היה חייב בתשלום כל עוד לא נתן אמצעי תשלום ל "תוכנה".
-
"הלקוח" יחויב אחת לחודש ו/או לפרק הזמן בו הוסכם בינו לבין "התוכנה" ובאמצעות אמצעי התשלום המקובל "בתוכנה".
-
במידה והמחיר מוצג בדולרים הוא יחושב לפי שער יציג של בנק ישראל במועד כל חשבון.
-
"התוכנה" מקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ישראכרט ו ויזה.
-
"התוכנה" לא יקבל תשלום באמצעות כרטיסי אשראי המסופקים ע"י חברות שאינן בהסכם עם "התוכנה".
-
"הלקוח" לא יהיה זכאי לפיצוי חלקי או מלא בגין כספים ששילם ,במידה ולא עמד בתנאי ההסכם ו/או בחר לסיים את התקשרותו עם "התוכנה" בטרם עת.
-
"הלקוח" לא יהיה זכאי לפיצוי בגין נזק שיגרם לו אם במישרין ו/או בעקיפין כתוצאה מנפילת "התוכנה" או תקלות תשתית מעבר לעלות התשלום החודשי אותה הוא משלם.
-
השירותים הניתנים ע"י "התוכנה" ניתנים לשימוש כמו שהם (AS IS ), לא תהיה "ללקוח" כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי "התוכנה" בגין איכות, יכולת, ציפיות השרות ו /או התאמה לצרכיו.
-
בכל מקרה של תקלה טכנית ובכלל זאת נפילת התוכנה ו/או תקלות תשתית ו/או שיבושים המונעים או משבשים את שירותי "התוכנה", בכללם שירותי אחסון התוכנה, יציבותו ויכולת הגישה מכל סוג שהוא וכן את שירותי הדואר, שרותי ה FTP והגישה לתוכנה, יפעל "התוכנה" באופן סביר לתיקון התקלה מרגע שנודע לו אודותיו. "הלקוח" מצהיר ומאשר כי ידוע לו "שהתוכנה" אינו מתחייב כי לא יהיו תקלות ו/או שיבושים המאפיינים שירות טכנולוגי זה.
-
"התוכנה" רשאי להפסיק מדי פעם את השירותים לשם תחזוקת המערכות, שיפור ושדרוג התוכנה ומערכות התקשורת. "התוכנה" יפעל כמיטב יכולתו לצמצם פרקי זמן אלו וישתדל ככל יכולתו לעשות זאת בשעות שבהן ישנן תעבורה מופחתת.
-
לא תהיה "ללקוח" כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי "התוכנה" בגין כל נזק, הפסד, תשלום, הוצאה או אובדן רווח שיגרמו לו עקב השימוש בתוכנה.
-
"התוכנה" לא תישא באחריות כלשהי לכל נזק לרבות עקיף, תוצאתי או לא ממוני שייגרם, אם ייגרם, "ללקוח" עקב מתן ו/או אי מתן ו/או סיום השירות.
-
אם מכל סיבה שהיא יקבע כי סעיף פטור זה הינו בטל, לא יעלה סכום הפיצוי שישלם "התוכנה" "ללקוח" על הסכום החודשי ששילם "הלקוח" "לתוכנה" בחודש הקודם לנזק. "הלקוח" מאשר בזאת כי חלוקת הסיכונים בסעיף זה סבירה בהתחשב באופי השירות.
-
כל הפרה של סעיף ו/או סעיפים מהסכם זה מהווה הפרה חמורה של ההסכם ותגרור סגירת החשבון מיידית ללא הודעה מוקדמת. אין בסגירת החשבון עילה למתן תביעה ו/או פיצוי "הלקוח" ע"י "התוכנה".
-
"התוכנה" תהיה רשאית לשנות מעת לעת ולפי שיקול דעתה את תנאי השירותים, לרבות התמורה, ובלבד שנתן הודעה על כך ללקוח במייל לפחות 15 יום לפני מועד שינוי התמורה.
הנני מאשר את תוכן המסמך.
במידה וצריך עזרה בפתיחת החשבון צוות התמיכה הטכני של Ezi-Pc תישמח לעזור.
ניתן לפנות אלינו באמצאות טופס י
צירת קשר.